Monday, August 15, 2011

Ahlan Wahsalan Ya Ramadhan

Dikarut oleh Aida Nasirah at 7:36 PM
Reaksi Anda: 
Arinie 15hb genaplah 15 ari umat islam berpuasa. hari ke15 membawa maksud lagu raya akan mula dimainkan di radio. yay.!! baru la rasa kan semangt nak raya. cmna ngan posa kali neh.?? aku hrp sgt dpt posa pnuh tapi terpancit gak aritu tp sehari jela. keracunan makanan. smpai dh nak pitam kot so terpaksa la aku bbka. kna la kembalikan zat2 yg hilang. mmg la terasa rugi tapi apa leh buat dr akan membawa kpd kemudaratan. cewahhh. bazar kangar taun neh x meriah cam taun lepas. gerai2 de dua lane ja. taun lps 3 lane. x best la x byk pilihan. tp bila aku membeli x de la byk sgt pun. hehe. stiap kali aku pegi.. bnda yg slu aku beli ialah kek batik n air nyok (nyiur) yg original. sedapnyaaa.. tp beli byk2 kali kek batik pun kdg2 tu dpt yg keras cam batu.! aku bkn la nak beli kat gerai yg sama je, stiap kali g msti gerai len2. dh keras cam batu mmg aku x makan la. msuk tongggg. bazir.. bazir.. ish2. tadi otw aku dtg keja, aku tgk jln kat stadium dato's sheikh dh ttup. haa.. tu menandakan ekspo ramadhan dh nak buka. xlama g dh tu. bagi kaum hawa mmg tu la yg ditunggu2. bagi kaum adam, karnival pembaziran dh nak bermula. kekeke. bg aku.. haishh, x salah pun. raya cuma sekali je setaun. ^_^ eyhhhh.. jam aku dh tnjuk kul7.37 dh. nak bbuka dh. bye2. selamat bebuka semua.!!!


Thanks.. sila datang lagi yer (",)

0 comments on "Ahlan Wahsalan Ya Ramadhan"

Monday, August 15, 2011

Ahlan Wahsalan Ya Ramadhan

Arinie 15hb genaplah 15 ari umat islam berpuasa. hari ke15 membawa maksud lagu raya akan mula dimainkan di radio. yay.!! baru la rasa kan semangt nak raya. cmna ngan posa kali neh.?? aku hrp sgt dpt posa pnuh tapi terpancit gak aritu tp sehari jela. keracunan makanan. smpai dh nak pitam kot so terpaksa la aku bbka. kna la kembalikan zat2 yg hilang. mmg la terasa rugi tapi apa leh buat dr akan membawa kpd kemudaratan. cewahhh. bazar kangar taun neh x meriah cam taun lepas. gerai2 de dua lane ja. taun lps 3 lane. x best la x byk pilihan. tp bila aku membeli x de la byk sgt pun. hehe. stiap kali aku pegi.. bnda yg slu aku beli ialah kek batik n air nyok (nyiur) yg original. sedapnyaaa.. tp beli byk2 kali kek batik pun kdg2 tu dpt yg keras cam batu.! aku bkn la nak beli kat gerai yg sama je, stiap kali g msti gerai len2. dh keras cam batu mmg aku x makan la. msuk tongggg. bazir.. bazir.. ish2. tadi otw aku dtg keja, aku tgk jln kat stadium dato's sheikh dh ttup. haa.. tu menandakan ekspo ramadhan dh nak buka. xlama g dh tu. bagi kaum hawa mmg tu la yg ditunggu2. bagi kaum adam, karnival pembaziran dh nak bermula. kekeke. bg aku.. haishh, x salah pun. raya cuma sekali je setaun. ^_^ eyhhhh.. jam aku dh tnjuk kul7.37 dh. nak bbuka dh. bye2. selamat bebuka semua.!!!

No comments:

 

AIDA NASIRAH Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal