Monday, July 16, 2012

Bye Damia

Dikarut oleh Aida Nasirah at 4:23 PM
Reaksi Anda: 
hari nie 16/7 damia dah pun lepas pantang
ibu kata ayah nak datang jemput ibu n damia
acik senyap je sebab acik tau damia dah nak balik
maktok pulak pagi2 dah takda ikut maklang g alor setar
ehh tapi nape maktok pegi maktok kan tau damia dah nak balik
takpa la.. maktok nak g cari barang kot


dua malam nie damia asyik meragam je
tak nak tdo malam.. merengek2.. semua serba tak kena
selalunya kalo merengek, tepuk2 sket damia dah tdo
kali nie takmo jugak.. lepas acik sembang2 ngan damia,
acik pun dukung n peluk damia
diam pulakk. oh nak orang peluk yaa.. pandai sayang acik
sesekali bila acik rasa lenguh acik letak atas tilam
damia dah makin membesar.. terasa lenguh jugak tangan nie
acik agah2 sket damia dah tersenyum
pastu nangis lagi, maktok la pulak peluk damia.. damia senyap n tetido
tapi itu pun dah lewat pagi



bila tadi ayah damia datang bawa maktok sebelah sana, ibu cakap damia balik esok
acik pun sibuk layan tetamu tak langsung main ngan damia
damia nangis2, tak senang hati acik dengar damia merengek
bila acik dukung damia tetap merengek lagi
pastu acik peluk n tepuk2, damia terus tetido
bila masuk bilik acik tengok ibu sibuk kemas2 baju rupanya damia balik arinie
patut larr.. damia dah tau dulu yaa..


acik salam ngan ibu, acik cium damia
acik tarik nafas panjang2 harap ibu tak perasaan
tapi.. bila mata acik berkaca ibu pandang acik sayu
ibu perasan ! acik malu sgt2. acik takmo tunjuk acik sedih
tapi airmata nie terus bergenang taknak henti
acik cium damia berkali2, ibu pun pesan
acik janganlah sedih, kalo acik sedih ibu lagi sedih
bila acik call maktok kata damia dah balik
suara maktok bergetar, acik tau maktok pun sedih
tokwan pun sedih n nenek nangis pas peluk damia
mereka bertiga jaga damia lagi lama mestilah lagi terasa


raya nie kita jumpa ya sayang
kasihnya acik kat damia sampai rasa terlalu berat nak lepaskan damia
tapi ayah dah janji ramadhan nie damia balik
ayah nampak ke acik nangis.? malunyaaa...
acik tunggu damia yaaa..
i'm gonna mish youu DAMIA QAISARA..
pic neh pn ats riba acik shari sblm damia blk.
suka btol acik candid gmbr damia
p/s : pasnie sapa nak teman acik malam2. dah takda yang nak tetido kat riba acik, dah takda yang akan terlentok kat bahu acik tiap kali acik tengok muvee atau on9.


Thanks.. sila datang lagi yer (",)

0 comments on "Bye Damia"

Monday, July 16, 2012

Bye Damia

hari nie 16/7 damia dah pun lepas pantang
ibu kata ayah nak datang jemput ibu n damia
acik senyap je sebab acik tau damia dah nak balik
maktok pulak pagi2 dah takda ikut maklang g alor setar
ehh tapi nape maktok pegi maktok kan tau damia dah nak balik
takpa la.. maktok nak g cari barang kot


dua malam nie damia asyik meragam je
tak nak tdo malam.. merengek2.. semua serba tak kena
selalunya kalo merengek, tepuk2 sket damia dah tdo
kali nie takmo jugak.. lepas acik sembang2 ngan damia,
acik pun dukung n peluk damia
diam pulakk. oh nak orang peluk yaa.. pandai sayang acik
sesekali bila acik rasa lenguh acik letak atas tilam
damia dah makin membesar.. terasa lenguh jugak tangan nie
acik agah2 sket damia dah tersenyum
pastu nangis lagi, maktok la pulak peluk damia.. damia senyap n tetido
tapi itu pun dah lewat pagi



bila tadi ayah damia datang bawa maktok sebelah sana, ibu cakap damia balik esok
acik pun sibuk layan tetamu tak langsung main ngan damia
damia nangis2, tak senang hati acik dengar damia merengek
bila acik dukung damia tetap merengek lagi
pastu acik peluk n tepuk2, damia terus tetido
bila masuk bilik acik tengok ibu sibuk kemas2 baju rupanya damia balik arinie
patut larr.. damia dah tau dulu yaa..


acik salam ngan ibu, acik cium damia
acik tarik nafas panjang2 harap ibu tak perasaan
tapi.. bila mata acik berkaca ibu pandang acik sayu
ibu perasan ! acik malu sgt2. acik takmo tunjuk acik sedih
tapi airmata nie terus bergenang taknak henti
acik cium damia berkali2, ibu pun pesan
acik janganlah sedih, kalo acik sedih ibu lagi sedih
bila acik call maktok kata damia dah balik
suara maktok bergetar, acik tau maktok pun sedih
tokwan pun sedih n nenek nangis pas peluk damia
mereka bertiga jaga damia lagi lama mestilah lagi terasa


raya nie kita jumpa ya sayang
kasihnya acik kat damia sampai rasa terlalu berat nak lepaskan damia
tapi ayah dah janji ramadhan nie damia balik
ayah nampak ke acik nangis.? malunyaaa...
acik tunggu damia yaaa..
i'm gonna mish youu DAMIA QAISARA..
pic neh pn ats riba acik shari sblm damia blk.
suka btol acik candid gmbr damia
p/s : pasnie sapa nak teman acik malam2. dah takda yang nak tetido kat riba acik, dah takda yang akan terlentok kat bahu acik tiap kali acik tengok muvee atau on9.

No comments:

 

AIDA NASIRAH Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal