Saturday, April 23, 2011

Cantek Ke Kalo Bertudung Pakai Legging

Dikarut oleh Aida Nasirah at 4:46 PM
Reaksi Anda: 
tertarik lak isu yg incik tubelawak kupas aritu. isu legging. sjak dr awl pn aku sndri pn cm x bpa nk berminat utk pkai legging. yela aku pn pmpn yg suka berfesyen ngan memakai tdung so dh tentu2 aku pn leh terikut utk berfesyen cmnie kn. x dela nk kata aku bek sgt pn. tp aku mmg tak penah nk teringin pn nak try fesyen legging2 neh. btol la. rsa cm segan lak. mklum la pkai tdung. sbb bg aku lbey slesa pkai kt umh je. hmm.. yela.. kalo g mndi mnda kt sg ke.. water theme park ke.. aku mmg la pkai legging cmnie. tgk keadaan gak. nk pkai track suit mndi c2 cm x ssuai la plk. berat kot kalo air msk takung c2.. atleast pkai bj lbuh ttp bontot la kan tp jgn slp eyhh.. aku ckp utk g mndi mnda je tau.. utk kuar berfesyen kt luar cm shopping complex ke ape.. aku mmg x brani la. kite segan la. heee. sorila ek if korang x stuju ngn pendapat aku. utk free hair terpulang la. aku juz ckp utk yg pkai tdung je. eheks ( pilih kasih ke ) xla.. utk free hair org kurang nmpak salahnya. bertdung2 terang2 org leh akn kutuk kn. lgpn dh bsr. hehe. tepuk dada tnya minda ye.. meh sini nk kongsi gmbar2 sket ttg fesyen neh.



orang kafir kata legging tu seksi.. orang islam.??


p/s : thx ea tubelawak mnx kongsi sket.


Thanks.. sila datang lagi yer (",)

0 comments on "Cantek Ke Kalo Bertudung Pakai Legging"

Saturday, April 23, 2011

Cantek Ke Kalo Bertudung Pakai Legging

tertarik lak isu yg incik tubelawak kupas aritu. isu legging. sjak dr awl pn aku sndri pn cm x bpa nk berminat utk pkai legging. yela aku pn pmpn yg suka berfesyen ngan memakai tdung so dh tentu2 aku pn leh terikut utk berfesyen cmnie kn. x dela nk kata aku bek sgt pn. tp aku mmg tak penah nk teringin pn nak try fesyen legging2 neh. btol la. rsa cm segan lak. mklum la pkai tdung. sbb bg aku lbey slesa pkai kt umh je. hmm.. yela.. kalo g mndi mnda kt sg ke.. water theme park ke.. aku mmg la pkai legging cmnie. tgk keadaan gak. nk pkai track suit mndi c2 cm x ssuai la plk. berat kot kalo air msk takung c2.. atleast pkai bj lbuh ttp bontot la kan tp jgn slp eyhh.. aku ckp utk g mndi mnda je tau.. utk kuar berfesyen kt luar cm shopping complex ke ape.. aku mmg x brani la. kite segan la. heee. sorila ek if korang x stuju ngn pendapat aku. utk free hair terpulang la. aku juz ckp utk yg pkai tdung je. eheks ( pilih kasih ke ) xla.. utk free hair org kurang nmpak salahnya. bertdung2 terang2 org leh akn kutuk kn. lgpn dh bsr. hehe. tepuk dada tnya minda ye.. meh sini nk kongsi gmbar2 sket ttg fesyen neh.



orang kafir kata legging tu seksi.. orang islam.??


p/s : thx ea tubelawak mnx kongsi sket.

No comments:

 

AIDA NASIRAH Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal