Tuesday, February 28, 2012

Fesyen Dari Bawal Ke Shawl

Dikarut oleh Aida Nasirah at 2:43 AM
Reaksi Anda: 

bila tengok2 balik zaman tudung bawal dah kembali balik
kat pasaran dah banyak pattern bawal dikeluarkan
permintaan jugak dah tinggi
kalau nak kejar fesyen neh memang penat n tak terkejar
selamat la kat umah tu banyak lagi bawal yang tak sedekah kat orang
kalau tak, gigit jari la nak beli balik kan
apa kelebihan shawl.??
shawl neh harga jauh lebih murah dari bawal
kalau bawal yang paling mahal pernah aku beli cecah rm80,
shawl pulak paling mahal yang aku beli baru rm20 - rm25 camtu je.
so pakai shawl memang untung la sebab boleh beli selalu n selalu bertukar2
kalau dari segi pakai pulak rasanya dua2 susah kot..
bawal nak berlipat2 shawl pulak nak berlilit2 bagai
bawal fabriknya lembut kena selalu gosok kalau nak pakai
tapi shawl ada jenis yang tak payah gosok boleh terus pakai je..
untuk berfesyen bagi aku cantek lagi guna shawl nampak boleh pelbagai
tapi apa2 pun cam aku kata tadi
kalau nak kejar fesyen memang penat sampai hujung zaman tak penah habis
peringatan, setiap apa pun fesyen yang pernah kita beli n ikut,
jangan sesekali buang sebab masa akan datang fesyen itu akan kembali..
elakkan membazir yaa.. (^^)


Thanks.. sila datang lagi yer (",)

0 comments on "Fesyen Dari Bawal Ke Shawl"

Tuesday, February 28, 2012

Fesyen Dari Bawal Ke Shawl


bila tengok2 balik zaman tudung bawal dah kembali balik
kat pasaran dah banyak pattern bawal dikeluarkan
permintaan jugak dah tinggi
kalau nak kejar fesyen neh memang penat n tak terkejar
selamat la kat umah tu banyak lagi bawal yang tak sedekah kat orang
kalau tak, gigit jari la nak beli balik kan
apa kelebihan shawl.??
shawl neh harga jauh lebih murah dari bawal
kalau bawal yang paling mahal pernah aku beli cecah rm80,
shawl pulak paling mahal yang aku beli baru rm20 - rm25 camtu je.
so pakai shawl memang untung la sebab boleh beli selalu n selalu bertukar2
kalau dari segi pakai pulak rasanya dua2 susah kot..
bawal nak berlipat2 shawl pulak nak berlilit2 bagai
bawal fabriknya lembut kena selalu gosok kalau nak pakai
tapi shawl ada jenis yang tak payah gosok boleh terus pakai je..
untuk berfesyen bagi aku cantek lagi guna shawl nampak boleh pelbagai
tapi apa2 pun cam aku kata tadi
kalau nak kejar fesyen memang penat sampai hujung zaman tak penah habis
peringatan, setiap apa pun fesyen yang pernah kita beli n ikut,
jangan sesekali buang sebab masa akan datang fesyen itu akan kembali..
elakkan membazir yaa.. (^^)

No comments:

 

AIDA NASIRAH Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal