Tuesday, May 3, 2011

Lelaki Patut Baca Nih !!

Dikarut oleh Aida Nasirah at 11:18 AM
Reaksi Anda: 
Lelaki or pmpn yg ptt disalahkan.? Pmpn tu yg x reti jg bf or bf die tu yg gediks flirt ngn pmpn len or pmpn yg lyn tu yg x tau mne2 yg laki tu dh de gf.? Ce jwb.. msti laki akn jwb.. “sape suh pmpn tu lyn kan”.. x pn.. “elehh nk kwn je pn x kn slh kot.” Heyy.. mmg la x slh tp kalo gf korang bt bnda yg sme korg x jeles ke.? X de prasaan.? N aku dh leh agk pe jwpn lelaki2.. haha.. “die pn bt gak.. de kwn laki gak.. kteorg x kisah pn. Kwn je kan. Adil la.” Hmm.. pnt la nk jwb kalo cmnie. Aida x nak ulas lg.. tp ney stuasi aida. Baca neh :
dr buang mse g shopping lg bgs
Bpe bln ney my ex cri blk.. aku pnh dgr ura2 die nk tunang. Aku smbut slm perkenalan die blk.. niat di ati aku juz nk kwn je. aku x nk lbey. Aku x pcya die lg. Aku tkut nk jth ati kt die lg. Leh pcye ke yg kalo aku bg die pluang die btol2 leh brubah.? Aku x nak amik risiko ! hmpir stiap ari akn kol, msg, 3g.. die epy.. die bhgia.. x abs2 sebut psl kngan kmi dlu n brkali2 gak la aku jerit “x nak dgr!! x nak dgr!!” tp sok lusa sbut lg. Die x phm sbnrnye yg aku seboleh2nya x nk ingt lgsg ttg hbgn yg pnh wt aku sdih. 2 ari lps aku branikan diri utk msg die.. aku mnx die jgn gnggu aku lg. Aku undur dri dr brkwn ngn die sbb aku tau kalo kmi tros brkwn aku gak mpu utk tarik die n miliki die blk.. tp cmne ngn bkal tunang die tu.? Aku pmpn n die gak pmpn. Aku dh rse cmne rse bl org gnggu hbgn kite. Org ke3.. lgpn die bkn yg aku lg. Bia pn aku sdar yg aku mpu nk dpt die smula.. tp aku x nk. Aku tolak. Aku undur wlupun aku skt. Aku msg die.. kalo x ksian kt aku pn atleast ksian la kt bkal tunang die tu. Lgpn aku muda g. Aku leh jmpa org len lg.. plih la die. Korg lbey ssuai. T_T
Dulu.. aku pnh smbut slm perkenalan dr sseorg yg lme knl aku tp aku x knl die pn. tu pun lps abis kteorg sme2 stdy bru die dtg. Kt tmpt stdy dlu mmg aku de terperasan die n gf die. bl abis stdy n die hulur slm perknalan aku ingtkn die dh break ke ape. Aku tima n kwn sperti besa. Yup.. mesra.. teman tp msra.. kbetulan gf die tu frens ngn aku kt fb.. dr c2 aku tau yg dieorg x pts lg. Skt ati aku. x jjur tol. Smpai ati wt pmpn tu cmtu. Siap invite aku g knduri fmily die g. Siap nk jmput g. Huh. Gla ke apa. Ksiannyer pmpn tu. So korang tau pe tindakan aku.? aku tggalkan die n bt die bnci aku n aku brjaya. Bia la die skt.. jnji hbgn dieorg tu slmt.. slgi pmpn tu x tau lbey bek jgn tau. Ksian org yg stia bl dpt couple merenyam cmtuh. Bru2 neh aku dpt tau yg dieorg akn bertnang. Alhamdulillah.. aku doakan dieorg bhagia n lelaki tu berubah. Jgn curang lg. Hrgai sebaiknye keyh.
Mybe korg rse... elehh jmput g knduri pn pe mslhnye kan. Kalo knduri bsr2 cmtu msti suma fmily die kn ade.. n even t die jwb.. ney kwn je.. msti dieorg akn pkir aku special utk die.. tp sedangkan gf die tu x lak die invite.. pkir logik la.. kalo gf die g sme x kn die nk invite aku.. gler ke pe.. nk bg perang.. nk jmput aku sndri smta2 nk g sne. Ahh pelik la lelaki.. kejam la korg.. kjam kt kaum kteorg. Aku x kata la aku bek sgt.. tp atlease pmpn2 tu stil brtuah g jmpe pmpn cm aku. yg leh pkir psl dieorg nk blah tggalkn bf2 merenyam dieorg tu. Hnye tuhan yg tau pe yg die uji. Wallahualam.
pape pn aku maafkan korg.. hmm


Thanks.. sila datang lagi yer (",)

0 comments on "Lelaki Patut Baca Nih !!"

Tuesday, May 3, 2011

Lelaki Patut Baca Nih !!

Lelaki or pmpn yg ptt disalahkan.? Pmpn tu yg x reti jg bf or bf die tu yg gediks flirt ngn pmpn len or pmpn yg lyn tu yg x tau mne2 yg laki tu dh de gf.? Ce jwb.. msti laki akn jwb.. “sape suh pmpn tu lyn kan”.. x pn.. “elehh nk kwn je pn x kn slh kot.” Heyy.. mmg la x slh tp kalo gf korang bt bnda yg sme korg x jeles ke.? X de prasaan.? N aku dh leh agk pe jwpn lelaki2.. haha.. “die pn bt gak.. de kwn laki gak.. kteorg x kisah pn. Kwn je kan. Adil la.” Hmm.. pnt la nk jwb kalo cmnie. Aida x nak ulas lg.. tp ney stuasi aida. Baca neh :
dr buang mse g shopping lg bgs
Bpe bln ney my ex cri blk.. aku pnh dgr ura2 die nk tunang. Aku smbut slm perkenalan die blk.. niat di ati aku juz nk kwn je. aku x nk lbey. Aku x pcya die lg. Aku tkut nk jth ati kt die lg. Leh pcye ke yg kalo aku bg die pluang die btol2 leh brubah.? Aku x nak amik risiko ! hmpir stiap ari akn kol, msg, 3g.. die epy.. die bhgia.. x abs2 sebut psl kngan kmi dlu n brkali2 gak la aku jerit “x nak dgr!! x nak dgr!!” tp sok lusa sbut lg. Die x phm sbnrnye yg aku seboleh2nya x nk ingt lgsg ttg hbgn yg pnh wt aku sdih. 2 ari lps aku branikan diri utk msg die.. aku mnx die jgn gnggu aku lg. Aku undur dri dr brkwn ngn die sbb aku tau kalo kmi tros brkwn aku gak mpu utk tarik die n miliki die blk.. tp cmne ngn bkal tunang die tu.? Aku pmpn n die gak pmpn. Aku dh rse cmne rse bl org gnggu hbgn kite. Org ke3.. lgpn die bkn yg aku lg. Bia pn aku sdar yg aku mpu nk dpt die smula.. tp aku x nk. Aku tolak. Aku undur wlupun aku skt. Aku msg die.. kalo x ksian kt aku pn atleast ksian la kt bkal tunang die tu. Lgpn aku muda g. Aku leh jmpa org len lg.. plih la die. Korg lbey ssuai. T_T
Dulu.. aku pnh smbut slm perkenalan dr sseorg yg lme knl aku tp aku x knl die pn. tu pun lps abis kteorg sme2 stdy bru die dtg. Kt tmpt stdy dlu mmg aku de terperasan die n gf die. bl abis stdy n die hulur slm perknalan aku ingtkn die dh break ke ape. Aku tima n kwn sperti besa. Yup.. mesra.. teman tp msra.. kbetulan gf die tu frens ngn aku kt fb.. dr c2 aku tau yg dieorg x pts lg. Skt ati aku. x jjur tol. Smpai ati wt pmpn tu cmtu. Siap invite aku g knduri fmily die g. Siap nk jmput g. Huh. Gla ke apa. Ksiannyer pmpn tu. So korang tau pe tindakan aku.? aku tggalkan die n bt die bnci aku n aku brjaya. Bia la die skt.. jnji hbgn dieorg tu slmt.. slgi pmpn tu x tau lbey bek jgn tau. Ksian org yg stia bl dpt couple merenyam cmtuh. Bru2 neh aku dpt tau yg dieorg akn bertnang. Alhamdulillah.. aku doakan dieorg bhagia n lelaki tu berubah. Jgn curang lg. Hrgai sebaiknye keyh.
Mybe korg rse... elehh jmput g knduri pn pe mslhnye kan. Kalo knduri bsr2 cmtu msti suma fmily die kn ade.. n even t die jwb.. ney kwn je.. msti dieorg akn pkir aku special utk die.. tp sedangkan gf die tu x lak die invite.. pkir logik la.. kalo gf die g sme x kn die nk invite aku.. gler ke pe.. nk bg perang.. nk jmput aku sndri smta2 nk g sne. Ahh pelik la lelaki.. kejam la korg.. kjam kt kaum kteorg. Aku x kata la aku bek sgt.. tp atlease pmpn2 tu stil brtuah g jmpe pmpn cm aku. yg leh pkir psl dieorg nk blah tggalkn bf2 merenyam dieorg tu. Hnye tuhan yg tau pe yg die uji. Wallahualam.
pape pn aku maafkan korg.. hmm

No comments:

 

AIDA NASIRAH Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal